Evenimente care rup gura targului

Oamenii cred ca ai rupt gura targului daca ai prezentat ceva ce lor li se potriveste, e original si ii scoate putin din starea lor de confort.
Se ia asa:

  • un om talentat, nu neaparat cu experienta ci cu multe idei si capacitate mare de adaptabilitate, precum si care se descurca bine in conditii de stres ( de fapt in ziua de azi nu e cineva care sa nu se descurce bine in astfel de conditii)
  • o definire clara a ce inseamna evenimentul, care este scopul, ce ar trebui sa transmita, care este publicul tinta; care vor fi mesajele atinse, cum vor fi adaptate la public; in final, care sunt temele discutiei si cum vor fi plasate in timp
  • care e ice-breakerul si care e finalitatea - cum accentuam si capitalizam pe ele
  • o agenda imensa care sa contina si o fisa gantt, precum si un mic SWOT in ceea ce priveste evenimentul vizat
  • o lista lunga de nume de oameni care: fac poze, cunosc presa sau sunt din presa, ceva bloggeri daca evenimentul poate fi pe placul lor; oameni care au laptopuri, proiectoare; grupuri de studenti de la diferite universitati; ONG-uri
  • metodele prin care ii contactam - mail, promovare directa, intermediari, presa etc
  • cum ii atragem pe fiecare in parte - care parte din eveniment li se adreseaza si cum o branduim astfel incat sa vina la noi
  • o lista mai scurta dar foarte solida de nume de oameni care vor fi invitati sa vorbeasca - fie persoane cu renume, fie persoane care au mai avut contact cu noi ca organizatie - ce teme vor atinge, ce abordare vor avea; cum ii contactam
  • gestiunea evenimentului in sine - timp, spatiu, invitati
  • materiale necesare - bannerele noastre, ale partenerilor, invitatii scrise pentru eveniment, cateva afise, apa pentru vorbitori etc
  • cum verificam daca nea-m atins scopul - numar de participanti, recomandarile vorbitorilot, feedbackul scris sau verbal, numele de adrese de mail primite etc
  • follow up - ce le oferim post eveniment - promovare in articolele presei, imagini, ocazia de a colabora cu noi din nou, postarea evenimentului pe site-uri, bloguri etc
Se incepe cam cu o luna inainte si se finalizeaza grandios prin eveniment in sine, aducand beneficii neasteptate, de la dezvoltarea personala in relatiile interumane, la gandire strategica si contacte pretioase ale stakeholderilor directi

0 comments: