Am gasit un articol de mare ajutor pentru cei interesati de scrierea advertorialelor, caruia i-am adaugat un advertorial oarecare cu ceva adaugiri (semi - analiza) facute de mine.
Exemplu advertorial:
Marketing Tools - titlul este in general neutru, fara sa dea prea multe informatii
Limbajul se alege in functie de cititor, de cele mai multe ori este semiformal; de multe ori apar “inside jokes”, specifice domeniului la care se refera articolul
Pe 19 mai 2006 se redeschide atelierul de instrumente de marketing – Marketing Forum - in care se continua abordarea unor noi tehnici de marketing altele decat publicitatea.. Dupa succesul din noiembrie 2005, Marketing Forum revine cu o noua tema in 2006, pastrandu-si pozitionarea „Marketingul este mai mult decat publicitate”. Noua adresa a Atelierului Marketing Forum este Bulevardul Poligrafiei numerele 3 – 5 in incinta Hotel Parc Best Western. – bold pentru cuvintele cheie; ce, cand, unde, cum? - e esential in primul paragraf (aici sunt mai multe intrucat exista un volum mare de lectori – cine?) ; titlu, tema; continuitatea daca exista, altfel trebuie mentionat ca este prima editie;
Doisprezece Meseriasi Adevarati in Marketing vor prezenta si demonstra Instrumente de marketing cu eficienta ridicata – Marketing Power Tools. – inside joke
Publicitatea este intr-adevar un instrument important de marketing in activitatea unei organizatii, insa exista si alte instrumente care trebuie luate in considerare si care adauga valoare activitatii de marketing si intregii afaceri. Acestea sunt Strategia de Marketing, Cercetarea de marketing, Comunicarea prin eveniment, Marketingul prin targuri si expozitii, Marketingul direct, Permision Marketing si Marketing online. – articolul face referire la publicitate si marketing, de unde rezulta acest paragraf cu date generale despre aceste domenii
Daca in prima editie Marketing Forum – „Fiind new marketing tools” si-a propus sa prezinte cele mai importante tehnici de marketing altele decat publicitatea, in editia din mai 2006 scopul este de a prezenta metode si tehnici de marketing care au o eficienta foarte ridicata: „Marketing Power Tools”. – comparatie editia trecuta - editia prezenta, mentionat faptul ca tema aleasa este de actualitate sau orice alta relevanta are ea – motivul alegerii
Cei 12 specialisti, in cadrul conferintei de o zi, vor pune accentul mai mult pe studii de caz, exemple si elemente esentiale care genereaza rezultate importante. – pe scurt descrierea evenimentului
In cadrul atelierului de instrumente de marketing eficiente - marketing power tools vor fi prezentate temele: „Strategia de Marketing”, „Experienta de Brand”, „Manifestarea Brandului in Mediul Online”, „Atasamentul fata de Brand – Succes garantat”. – temele abordate, sesiunile, prezentarile etc.
Profesionistii in marketing care doresc mai multe informatii pot vizita site-ul de prezentare al Marketing Forum - Marketing is more than Advertising - date de contact, site.