Am gasit de curand o persoana care vorbeste despre cum se traduce sustenabilitatea in materie de branding si marketing. Aici sunt cele 5 legi pentru sustainable branding. Aceste legi se aplica in ziua de azi mai ales, zi in care green marketing-ul capata tot mai multa amploare. Trendul sustenabilitatii s-a dezvoltat de la antreprenoriat si management de afaceri spre domeniul care ii da o voce. Si nu, a fi sustenabil nu inseamna a fi eco. E mult mai mult decat atat.
AIESEC este una dintre organizatiile care are un brand sustenabil, fiindca organizatia este una sustenabila. pentru noi aceste legi au mai mult decat forma fizica: au aplicabilitate, sunt masurabile.
In viitor majoritatea organizatiilor vor fi nevoite, pentru a supravietui, sa investeasca intr-un brand sustenabil, si pentru a ajunge aici vor trebui sa faca demersuri in a avea activitati de acest fel. AIESEC este deja aici, asa ca recomand organizatia ca un "good case practice" pentru oricine interesat de domeniu.
Sustenabilitatea in materie de brand
Tuesday, January 6, 2009 |
Posted by
iulia
at
8:06 AM
Labels: branding sustenabilitate
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment