Sustenabilitatea in materie de brand

Am gasit de curand o persoana care vorbeste despre cum se traduce sustenabilitatea in materie de branding si marketing. Aici sunt cele 5 legi pentru sustainable branding. Aceste legi se aplica in ziua de azi mai ales, zi in care green marketing-ul capata tot mai multa amploare. Trendul sustenabilitatii s-a dezvoltat de la antreprenoriat si management de afaceri spre domeniul care ii da o voce. Si nu, a fi sustenabil nu inseamna a fi eco. E mult mai mult decat atat.
AIESEC este una dintre organizatiile care are un brand sustenabil, fiindca organizatia este una sustenabila. pentru noi aceste legi au mai mult decat forma fizica: au aplicabilitate, sunt masurabile.
In viitor majoritatea organizatiilor vor fi nevoite, pentru a supravietui, sa investeasca intr-un brand sustenabil, si pentru a ajunge aici vor trebui sa faca demersuri in a avea activitati de acest fel. AIESEC este deja aici, asa ca recomand organizatia ca un "good case practice" pentru oricine interesat de domeniu.

0 comments: